تاريخ : يکشنبه 22 مرداد 1396 | 14:33 | نویسنده : آذران

پارتیشن های اداری یکی از انواع جداکننده‌های کاذب و موقتی در فضاهای اداری و خانگی است پارتیشن اداری در انواع پارتیشن ام دی اف، پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن متحرک وجود دارد که به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد

پارتیشن های شیشه ای در انواع پارتیشن شیشه ای متحرک، پارتیشن بلوک شیشه ای، پارتیشن با شیشه سکوریت، پارتیشن شیشه و استیل و... تولید می شود که با توجه به ابعادو متراژ مورد استفاده قیمت پارتیشن شیشه ای متفاوت است. در رابطه با پارتیشن های متحرک هم لازم است بدانید که پارتیشن متحرک منزل با پارتیشن متحرک اداری به واسطه نوع کاربری متفاوت است. قیمت انواع پارتیشن متحرک نیز با توجه به ابعاد و متراژ مصرفی متغیر می باشد.

پارتیشن اداری دست دوم که در مقایسه با پارتیشن های نو در گروه پارتیشن اداری ارزان قرار می گیرند نیز در مواردی مورد استفاده هستند اما ممکن است مانند مبلمان اداری ارزان دست دوم عمر خود را کرده و کارایی مورد نظر را نداشته باشند. پارتیشن دست دوم شاید در مقایسه با قیمت پارتیشن اداری نو صرفه اقتصادی داشته باشد ولی نمی توان از جنس آن اطمینان حاصل کرد.

 

شرکت مبلمان اداری آفن در مقاله پارتیشن های اداری مکمل فضای اداری به انواع پارتیشن اداری و کاربری آنها اشاره کرده است



برچسب ها : مبلمان اداری ارزان, پارتیشن اداری, پارتیشن های شیشه ای,
تاريخ : چهارشنبه 4 مرداد 1396 | 13:52 | نویسنده : آذران

وجود یک ست مبلمان اداری خوب و استاندارد در محل کار علاوه بر حفظ پرستیژ شرکت و دفتر کار، به راحتی و آسایش کارمندان کمک می کند. در یک دفتر کار ممکن است میز کارمندان مختلف بر اساس سمت و یا رتبه شغلی آن ها متفاوت باشد. در این مکان ها میز منشی نیز تا حدود زیادی با کارمندان دیگر متفاوت است چرا که نحوه کار منشی و ضروریاتی که برای انجام کار خود به آن ها نیاز دارد و همچنین دفاتر و اسنادی که باید در دسترس داشته باشد میز کار او را نسب به سایر کارمندان متفاوت می کند. جای لوازم مربوط به کار منشی مثل کامپیوتر، پرینتر، فکس و اسکنر نیز باید به درستی مشخص شده باشد تا او به هنگام کار به آن ها دسترسی داشته باشد. در مجموع در بیشتر دفاتر اداری میز منشی ها و مسئول دفتر ها بزرگ تر و کامل تر است و این ها همه در راستای بهینه سازی کار منشی و به تبع آن کل مجموعه انجام می گیرد.

 

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری آفن با سال ها تجربه به صورت تخصصی به کار طراحی، ساخت و اجرای مبلمان اداری می پردازد و موفق شده است در زمینه بهینه سازی محیط کار و افزایش راندمان در فضای اداری گامی بلند بردارد. این شرکت تخصصی، بهترین و کاربردی ترین ایده ها در زمینه طراحی داخلی و در مقاله مبلمان اداری خوب چه ویژگی هایی دارد؟ شما را در انتخاب هرچه بهتر مبلمان اداری راهنمایی می کند.



برچسب ها : مبلمان اداری, میز کارشناسی, میزمنشی,
تاريخ : چهارشنبه 4 مرداد 1396 | 13:51 | نویسنده : آذران

بانک ها نیز برای طراحی مبلمان اداری خود داستانی متفاوت دارند. در این مکان های اداری که قرار است ارباب رجوع با کارمند و مدیر ارتباط مستقیمی داشته باشد و به احتمال قوی نیز مدت زمانی را باید به انتظار بنشیند، طراحی مبلمان شکل متفاوتی پیدا می کند. این طراحی علاوه بر این باید راحتی کارمند و اپراتور را تامین کند و باید برای راحتی مشتریان در زمانی که در بانک حضور دارند نیز چاره ای بیاندیشد. کسانی که در زمینه کار طراحی داخلی و ساخت و اجرای مبلمان اداری دستی بر آتش دارند همیشه راهکار ها و شیوه های خوبی را در اختیار متقاضیان خود قرار می دهند.

مبلمان اداری در بانک باید دو منظوره باشد، این تجهیزات باید علاوه بر تامین آسایش و راحتی کارمندان و مشتریان بانک، فضای ایمنی را جهت نگهداری اسناد و مدارک مالی بانک فراهم نماید. تامین امنیت در قفسه ها، سیستم فایلینگ و کمدهای بانک به قدری حائز اهمیت است که باید آن را در اولویت پروسه طراحی و ساخت مبلمان اداری برای بانک ها در نظر گرفت. برای اینکه بهترین انتخاب را در خرید مبلمان مناسب بنک ها داشته باشید مقاله چه نوع مبلمان اداری برای بانک ها مناسب است؟ را با دقت مطالعه و بررسی بفرمایید

 

شرکت مبلمان اداری آفن با سال ها تجربه مفید در زمینه طراحی، ساخت واجرای مبلمان اداری بانک ها، پروژه های موفق زیادی را با برند های معتبر بانکداری در ایران به انجام رسانده است. این مجموعه که در صنعت مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی شناخته می شود با تکیه بر کارشناسان کارآزموده و خلاق خود بهترین و ایمن ترین طراحی داخلی و مبلمان اداری را برای بانک ها ارائه می کند.



برچسب ها : مبلمان اداری, شرکت آفن, مبلمان اداری بانکها,
تاريخ : چهارشنبه 4 مرداد 1396 | 13:50 | نویسنده : آذران

این پرسش که سبک مدرن بهتر است یا کلاسیک، واقعاً سؤال بی‌معنایی است. هیچ‌کدام بر دیگری ارجحیت ندارد. هر مدیری بنا به سلیقه‌ای که دارد، میز مدیریتی سلطنتی، میز مدیریت کلاسیک یا مدرن می‌تواند برای دکوراسیون خود هر سبکی را انتخاب کند. گاهی واضح نمی‌توان گفت که فرد یک سبک مدرن یا کلاسیک را می‌پسندد و یا از تلفیقی از هر دو استفاده می‌کند. البته بدون اینکه تعریف درستی از سبک‌ها و نحوه تلفیق درست آنها با یکدیگر داشته باشید، اقدام به این کار نکنید.

دکوراسیون داخلی نقش عمده‌ای در کیفیت فضای ساختمان دارد. نحوه چیدمان وسایل و تقسیم‌بندی فضا، رنگ پوشش کف، سقف و دیوارها، نورپردازی و از همه مهم‌تر مبلمان اداری تعیین‌کننده زیبایی و کارآمدی فضاها هستند..

 

انتخاب مبلمان اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید با مشاوران مبلمان اداری آفن تماس حاصل فرمایید تا همه مواردی که باید مد نظر داشته باشید را در اختیارتان قرار دهند. اگر می خواهید بدانید انتخاب کدام نوع مبلمان برای شما مناسب است مقاله چه مدیرانی از مبلمان اداری کلاسیک استقبال می‌کنند؟ را بخوانید.



برچسب ها : مبلمان اداری, میز مدیریت, میزمدیریت مدرن, میز مدیریت کلاسیک,
تاريخ : چهارشنبه 4 مرداد 1396 | 13:48 | نویسنده : آذران

میز اداری از عناصر اصلی مبلمان اداری است که افراد مدام با آنها سر و کار دارند و بر اساس جنس، طرح و امکاناتشان از کاربردهای متنوعی برخوردارند. نامتناسب و غیراستاندارد بودن میزها موجب آسیب‌های جدی برای کارکنان می‌شود و راندمان آنها در طولانیمدت پایین خواهد آمد.

اهمیت به کارکنان در محیط اداری از رموز موفقیتی است که کمتر مدیر و کارفرمایی به آن توجه می‌کند. اینکه برای هر فرد با توجه به نیاز و حرفه‌اش برای او میز تهیه شود، اهمیت بسیار زیادی دارد. مثلاً میز یک مهندس معمار با یک برنامه‌نویس باید تفاوت‌هایی با هم داشته باشند. با کمی تحقیق و مشورت با متخصصان این حوزه و مطالعه مقاله تفاوت میزهای کارمندی و کارشناسی می‌توانید میز مناسب خود را انتخاب کنید

 

شرکت مبلمان اداری آفن با در نظر داشتن اصول ارگونومی انواع میز اداری را طراحی و ساخته است و به ساعت کار طولانی که قرار است کارمندان از آنها استفاده کنند، توجه شده است. این میزها به وسیله دستگاه‌های برش خیلی دقیق و با ظرافت برش می‌خورند و لبه‌های آنها با نوار پی وی سی 2 میلی‌متری عایق می‌شود. اگر حساسیت بیشتری در انتخاب میز دارید، می‌توانید سراغ میزهای کارشناسی بروید تا بهترین انتخاب را در خرید مبلمان اداری داشته باشید.



برچسب ها : میز اداری, مبلمان اداری, میز کارمندی, میز کارشناسی,
تاريخ : چهارشنبه 4 مرداد 1396 | 13:37 | نویسنده : آذران

یکی از وسایل پرکاربرد اداری در دفاتر کار پارتیشن‌ ها هستند. که در انواع جنس پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن آلومینیومی، پارتیشن ام دی اف و با توجه به نیاز فضا در دو نوع پارتیشن تک جداره، پارتیشن دوجداره استفاده می شود. قیمت پارتیشن اداری با توجه به جنس آن متفاوت است. پارتیشن اداری دست دوم هم قابل استفاده است اما نباید انتظارات و کارایی پارتیشن نو را داشت. برای محیط های اداری پارتیشن دوجداره اداری با توجه به نوع کار اداره یا شرکت مناسب خواهد بود.

پارتیشن‌ تک جداره اولین محصولات از این دست بودند و بعدها این وسایل با توجه به نیازهای افراد در محیط‌ های کاری تکامل پیدا کردند؛ این بود که پارتیشن‌ های دوجداره به وجود آمدند.

پارتیشن‌ های دوجداره که امروزه در صنعت تولید و ساخت مبلمان اداری بسیار رواج پیدا کرده‌اند، به یکی از آیتم‌ های دلخواه برای استفاده در ادارات و دفاتر کار تبدیل شده‌اند. عملکرد بالای این نوع از پارتیشن‌ ها موجب شده تا امروزه صاحبان دفاتر و ادارات مختلف، به سوی استفاده از انواع مختلف آن گرایش پیدا کنند.

پارتیشن‌ های دوجداره وظیفه دیگری نیز دارند و آن ایزوله کردن محیط است. برای اینکه کارمندان در طول روز و در حین کار دائم در معرض دید افراد مختلف نباشند، می ‌توان از پارتیشن‌ های دوجداره استفاده کرد. این امکان علاوه بر ایجاد آرامش و کاهش تنش در محیط کار، موجب افزایش راندمان کاری کارمندان می ‌شود و احتمال پرت شدن حواس آن‌ ها را در طول روز کاهش می ‌دهد.

 

مبلمان اداری آفن با سال ها تجربه در امر طراحی و تولید مبلمان اداری اقدام به ساخت انواع پارتیشن، پارتیشن اداری ارزان، پارتیشن متحرک، پارتیشن دوجداره mdf و... کرده است که کارایی فضا را دوچندان افزایش می دهد.



برچسب ها : مبلمان اداری, پارتیشن تک جداره, پارتیشن دو جداره,